асортимент товарів – група товарів, пов'язаних між собою або через схожість сфери їх функціонування (застосування), або в рамках одного і того ж діапазону цін; згідно з ГОСТ Р 51303-2013 «Торгівля. Терміни та визначення» — набір товарів, об'єднаних за якоюсь однією або сукупністю ознак.
Торговий асортимент – Сукупність товарів, що реалізуються в торговельній мережі, що включає товари виробничі товари різних місцевих виробників та товари, що імпортуються.
Товарний асортимент характеризується наступними показниками: широта, глибина (повнота), структура, стійкість, оновлюваність, насиченість (4,5). Розрізняють абсолютні та відносні показники товарного асортименту.
Це невелика кількість товарних груп, які задовольняють обмежену кількість потреб. приклад: асортимент магазин молочних продуктів. Складний. До нього входить значна кількість груп та видів товарів, які задовольняють різноманітні потреби.