Що показує коефіцієнт конверсії?

Що таке CR або коефіцієнт конверсії CR (скорочення від англ. "conversion rate" – у перекладі коефіцієнт конверсії або просто конверсія) – це відсоток користувачів, які вчинили цільову дію щодо загальної кількості користувачів на аналізованому етапі вирви.

Нормою вважається конверсія 15-2%. Це означає, що з 2000 відвідувачів вчинили якусь дію 30-40 осіб. Грамотна оптимізація сайту, відповідний контент, привабливий дизайн, зручне користування – показники, які лише збільшують конверсію.

При цьому гарним показником для підприємства середніх розмірів буде 700-1000 кліків. Після цього порівнюють CR і вибирають оффер або СТА з більшою конверсією. скільки відвідувачів за цей же період здійснили на сторінці цільову дію (замовлення).

«Оцінка коефіцієнта конверсій» — допомагає порівняти вашу рекламу з рекламою конкурентів і показує, наскільки вона ефективніша чи навпаки гірша. Середній показник 35-55%.

Оцініть статтю