Що таке Срм у ВК?

CPM (Cost Per Mille) – це модель оплати, за якої ви платите за 1000 показів вашого оголошення. Наприклад, при ставці CPM 50 рублів з балансу буде списуватися 50 рублів за кожні 1000 показів вашого оголошення.

Який CPM хороший Середні цифри в рунеті починаються від 180 і закінчуються 450 рублями за CPM. Яндекс. Директ і Google Ads мають інший підхід підрахунку вартості – тут ціна визначається не за покази, а за кліки по рекламній об'яві (CPC – Cost per click).

Скорочення CPM розшифровується як "cost per 1000 impressions" та перекладається як "ціна за тисячу показів". Рекламодавці, які використовують оголошення з оплатою за покази, встановлюють потрібну ціну за 1000 показів, вибирають місця розміщення оголошень та сплачують за кожен показ оголошення.

Мінімальна вартість за 1000 показів для рекламного запису у стрічці становить 30 рублів. Під час запуску оголошення необов'язково встановлювати ставку з рекомендованого діапазону.

Оцініть статтю