На сьогодні існує низка найбільш ефективних видів онлайн–реклами, які мають свої особливості, механізми реалізації та сфери застосування: контекстна, таргетована, медійна, вірусна та пошукова оптимізація.
Основні висновки Контекстна реклама буває пошуковою та медійною. Платні пошукові оголошення показуються пошуковою системою на верхніх рядках. Медійна реклама показується на сайтах-партнерах Google та «Яндекс». Контекстна реклама показується лише цільової аудиторії за її запитами.
За місцем та способом розміщення існують такі види реклами:
- реклама у засобах масової інформації;
- зовнішня реклама;
- реклама на транспорті;
- реклама на місцях продажу;
- сувенірна реклама (сувенірка);
- друкована реклама (Роздавальна поліграфія, роздатка);
- пряма персональна реклама (Директ-реклама);