Гарний маркетолог – Супергерой з навичками психології та вмінням впливу на оточуючих за допомогою комунікаційних скілів. Маркетологу важливі не лише знання та навички, а й людські якості. Доброзичливість, лояльність та вміння домовитися стануть вашими козирями.
Спеціаліст по маркетингу бере участь у створенні маркетингового плану для збільшення частки ринку та прибутку компанії; використовує маркетингові інструменти для дослідження та аналізу; збирає та аналізує дані щодо конкурентів, партнерів, клієнтів та цільових ринків збуту; розробляє та вносить пропозиції щодо розширення …
7 важливих показників ефективності роботи маркетолога
- Об'єм продажу. …
- Кількість лідів. …
- Показник повернень (кілька людей повернулося на сайт). …
- Довічна цінність клієнта або LTV (lifetime value). …
- Середній чек. …
- Середній прибуток з клієнта. …
- Окупність витрат реклами.
25 Feb 2021