Які якості мають бути у маркетолога?

Гарний маркетолог – Супергерой з навичками психології та вмінням впливу на оточуючих за допомогою комунікаційних скілів. Маркетологу важливі не лише знання та навички, а й людські якості. Доброзичливість, лояльність та вміння домовитися стануть вашими козирями.

Спеціаліст по маркетингу бере участь у створенні маркетингового плану для збільшення частки ринку та прибутку компанії; використовує маркетингові інструменти для дослідження та аналізу; збирає та аналізує дані щодо конкурентів, партнерів, клієнтів та цільових ринків збуту; розробляє та вносить пропозиції щодо розширення …

7 важливих показників ефективності роботи маркетолога

  1. Об'єм продажу. …
  2. Кількість лідів. …
  3. Показник повернень (кілька людей повернулося на сайт). …
  4. Довічна цінність клієнта або LTV (lifetime value). …
  5. Середній чек. …
  6. Середній прибуток з клієнта. …
  7. Окупність витрат реклами.

25 Feb 2021

Оцініть статтю