Який люксовий бренд найдорожчий?

Louis Vuitton – найдорожчий люксовий бренд у світі, Nike – номер один у одежному сегменті today 15 червня. 2022 р. Apple повернув собі статус найдорожчого бренду у світі (його вартість склала 947,1 млрд доларів), і цей гравець має всі шанси досягти позначки в трильйон доларів.

Найдорожчим люксовим брендом світу залишається Louis Vuitton (41,1 млрд дол). На другому місці – Hermes (28,1 млрд дол), на третьому – Gucci (22,4 млрд дол).

Nike зберіг титул самого дорогого бренду одягу у світі, незважаючи на зниження його вартості за рік на 12,5%, до 30,4 млрд. доларів. Він утримує лідируючу позицію 7-й рік поспіль. Друге місце зайняв Gucci, бренд подешевшав на 11,5%, до 15,6 млрд. доларів.

Серед брендів преміум-сегменту на першому місці опинився французький Дім. Louis Vuitton, який посів 18 місце у загальному рейтингу (його оцінили у 28 мільйонів доларів). Далі йдуть Chanel (23 місце), Hermes (32 місце) та Gucci (39 місце).

Оцініть статтю