Який вітер вважається найсильнішим для літаків?

І так, є три основні умови благополучного безпечного польоту літаком: Відсутність сильного вітру. Є літаки, яким некомфортно літатиме вже при вітрі понад 5 м/c, а є й ті, що полетять при вітрі 7-8 м/c, але, однозначно, більшості літаків не підійде сильний вітер 10-15 м/с.Mar 15, 2015

Гранично допустимий бічний вітер для важкого транспорту — близько 40 вузлів або 20 м/с. Чим літак легше, тим легше його здути зі смуги.

6 балів – дуже бурхливе хвилювання (SWH 4,0 – 6,0 м), 7 балів – сильне хвилювання (SWH 6,0 – 9,0 м), 8 балів – дуже сильне хвилювання (SWH 9,0 – 14,0 м), 9 балів – феноменальне хвилювання (SWH > 14,0 м).

У визначенні мінімуму не йдеться про умови, апріорі небезпечні для повітряного транспорту. Це грози з блискавками та градом, сильне зледеніння посадкової смуги, турбулентність. Грозові фронти невеликих розмірів можна обійти, але деякі шторми тягнуться на сотні кілометрів та змушують літаки перечекати негоду.

Оцініть статтю