За рівнем прихильності виділяють такі сегменти покупців: Беззастережні прихильники.За методикою VALS (Values and Lifestyles — цінності та спосіб життя) споживачів ділять на групи:
- Інноватори. …
- Мислителі. …
- Послідовники. …
- Націлені на успіх, котрі домагаються. …
- Намагаються. …
- Експериментатори. …
- Творці.
Сегмент ринку — виділення груп споживачів, продуктів чи підприємств, які мають загальними характеристиками. Сегмент — ринкова група покупців, що має схожі потреби, бажання і можливості.Основні об'єкти сегментації:
- споживачі;
- товари та послуги;
- підприємства (конкуренти)
Географічна сегментація – розподіл ринку на різні географічні одиниці: країни, регіони, області, міста і т.д. сегментація – розподіл ринку на групи залежно від таких показників споживачів, як: вік, стать, сімейний стан, життєвий цикл сім'ї, релігія, національність і раса.