Які сегменти ринку?

За рівнем прихильності виділяють такі сегменти покупців: Беззастережні прихильники.За методикою VALS (Values ​​and Lifestyles — цінності та спосіб життя) споживачів ділять на групи:

  • Інноватори. …
  • Мислителі. …
  • Послідовники. …
  • Націлені на успіх, котрі домагаються. …
  • Намагаються. …
  • Експериментатори. …
  • Творці.

Сегмент ринку — виділення груп споживачів, продуктів чи підприємств, які мають загальними характеристиками. Сегмент — ринкова група покупців, що має схожі потреби, бажання і можливості.Основні об'єкти сегментації:

  • споживачі;
  • товари та послуги;
  • підприємства (конкуренти)

Географічна сегментація – розподіл ринку на різні географічні одиниці: країни, регіони, області, міста і т.д. сегментація – розподіл ринку на групи залежно від таких показників споживачів, як: вік, стать, сімейний стан, життєвий цикл сім'ї, релігія, національність і раса.

Оцініть статтю