Скільки років має зберігатися акт?

документи з особового складу – 50, 75 років; річні бухгалтерські та бюджетні звіти – постійне зберігання; акти перевірок каси – 5 років; акти про перевірку фінансово-господарської діяльності організації – 5 років.

Документи, що передаються в архів, мають чіткий термін зберігання, якого організації зобов'язані законодавчо дотримуватися – тимчасові (до 75 років) та постійні терміни зберігання. Документи, у яких минув термін зберігання, підлягають знищенню.

1. Документи з особового складу, закінчені діловодством до 1 січня 2003 року, зберігаються 75 років. 2. Документи з особового складу, закінчені діловодством після 1 січня 2003 року, зберігаються 50 років.

Термін зберігання документів: бухгалтерські правила За загальним правилом первинні облікові документи, регістри бухобліку, бухгалтерську звітність, аудиторські висновки потрібно зберігати щонайменше 5 років після звітного року.

Оцініть статтю